اس ام اس عاشقانه...!!!
 
شادي
 
 
سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 23:15 ::  نويسنده : raha

 

اس ام اس عاشقانه...!!!



 

اس ام اس عاشقانه...!!!





تو باش!نه برای اینکه در دنیا تنها نباشم..

 

تا در دنیای تنهاییم تنها تو باشی..

.
.
.
.

قانون معرفت میگه:

کسی که از چشمای ما دوره به قلب ما نزدیکه

.
.
.

عجیب حافظه بدی دارم من هروز یادم می رود که تو رفته ای ، و هروز به جای خالی ات لبخند میزنم ، 

چه تکرار دیوانه کننده ایست روزهای من …

.
.
.

در کجا رسم بر این است که عاشق نشوی ؟ / باغبان باشی و دلتنگ شقایق نشوی ؟

.
.
.

آب نریختم ک برگردی اب ریختم تاپاک شود هرچه ردپای توست..اززندگیم..

.
.
.

عشق یعنی : به سادگی دست کسی را می گیری و به سختی هرگز رهایش نمی کنی !

.
.
.

حریقی به جانم زدی با نگاهت / دلم را ربودی تو با روی ماهت

سیاهی برفت از تمام جهان / چو دیدم به یک لحظه چشم سیاهت

.
.
.

تو را انگار یک جا دیده بودم

میان خواب و رویا دیده بودم

نگاهت همچو شبنم، آشنا بود

گمانم بین گلها دیده بودم

.
.
.

خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم
تا از بی تو بودن
صدایشان در نیاید

.
.
.

خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم
تا از بی تو بودن
صدایشان در نیاید

.
.
.

هرکی عاشق میشه میگه می میرم برات چرا یکی نمیگه:می مونم باهات !

.
.
.

وقتی نوشتم عاشق ترینم ، گفتی نمیخوام تو رو ببینم

برات نوشتم بی قرارم ، با خنده گفتی دوستت ندارم

.
.
.

تو را ای گل کماکان دوست دارم

به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهّم نیست

تو را تا زنده هستم دوست دارم

.
.
.

اگرتنهایی ام چشم مرا بست

اگردل ازتنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی

که در هرجا که باشد یاد ما هست
.
.

تو گفتی چون بیایی هدیه آری ………… برایم تازه گل هایی بهاری

وفا کردی و آوردی گلی را ………… ولی عطرش ندادی یادگاری

.
.
.

سیه چشمی به کار عشق استاد

به من درس محبت یاد می داد

مرا از یاد برد آخر ولی من

به جز او عالمی را بردم از یاد

.
.
.

اگه فکر کردی دیوونتم ، دوستت دارم ، دلواپستم ، نبینمت می میرم . . . درست فکر کردی!

.
.
.

برف آمد و پاییز فراموشت شد

آن گریه ی یک ریز فراموشت شد

انگار نه انگار که با هم بودیم

چه زود همه چیز فراموشت شد !!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه به اين وبلاگم اومديد. اميدوارم از مطالبي كه ميذارم خوشتون بياد. براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدين
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شادي و آدرس donya.shadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 22178
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1